26 Şubat 2009 Perşembe

Sensiz 3. Yıl

26 şubat... Bugun senin doğum günün Denizim... Azönce kendime okadar çok kızdımkiDoğum gününü unuttum diye... Sövdüm, kızdım,sinirlendim.. Nasıl unutursun..Bukadar çabukmu unutacaktın Denizinin doğum gunünü diye.. Ağladım.. unuttumdiyemi?? yoksa seni özledim diyemi bilmiyorum ama ağladım.. sonra durupbir daha sövmeye başladım.. senin doğum gününü sensiz kutladığım 3. yıla yine sövdüm

ağlamamak için sana söz vermiştim.. hala o kasvetli basık.. soğuk hastane odasındakonuştuklarımız kulaklarımda çınlar '' Beni ağlayarak değil Gülümseyerek hatırlasıpacık işte ozaman rahat olurum.. ama her gözyaşı döktüğünde bedenimi bilmem ama ruhum büyük acı ve ızdırap içinde kavrulur.. Güzel günlerimizi hatırla.. çocukluğumuzusana yaptığım oyunları.. güldüğümüz kahkaha attığımız anılarımızı.. yüzündeki en ufak tebessüm bile kafi.. ben komik adamım Komik anılmak isterim yaaww hem ben sizibırakırmıyım.. nezaman beni özlesen yüzünü rüzgara çevir.. rüzgarla beraber geleceğim sana ama neolur ağlama...''

Ağlamıyorum denizim... Söz verdim sana.. Yüzüm Rüzgara sen gittiğinden berihep dönük.. Dost olduk rüzgarla esmediği zamanlar kızdım ona .. Denizimi getir bana diyerekten.. Söz verdim Yas tutmucam.. Matemi atıcam üstümden.. Ama bugece rüyamagel noolurr rüyadada olsa sarılayım sıkı sıkı sana, yüzünü okşayayim... dizime yatırıp sarı saçlarınınla oynayayim.. yeşil kocaman gözlerinle bak yine yüzüme.. Kirli sakallarınıseveyim dalga geçeyim onlarla.. doya doya bakayımm ufak bi buse kondurayim yanağınaheee olmazmı denizimm..

Hani ben daha 9 sende 13 yaşındaydın.. Dedemlerin çiftliğinde annem davet vermişti'' Büyüklerden sıkıldım kaçalımmı'' diyip kanıma grmiştin yaa hanii :) sonra bayaa uzaklaşmıştık biz.. beraber rüzgar sesini dinlerken ben ölsem üzülürmüsün ? diye sormuştun bende kurtulurum ne üzülmesi demiştim.. O sırada sen paatt diye kendiniyere atmıştın.. Şaka sanıp bakmadım sana ama sesin çıkmadı uzun sürene olduğunu anlamamıştım korkmuştum Denizz Nolur uyann denizzzz diye korkuyla telaşlaavazım çıktığı kadar bağırmıştım.. Uyanmamıştın senn.. bense daha çok bağırıyordum..ağlıyordum başında Deniz ölme bırakma beni burda üzülüyorum bak hadi uyn.. kahkaha ile kalkmıştın ayağa hani üzülmezdiinnnn ... hani kurtulurdunn benden kız çocuğuuu ağladın işteeee hehehehe

Çok sinir Olmuştum sana çok kızmıştım ama daha o yaşta anlamıştım senikaybetmenin acı bişi olduğunu.. ve ogün hiç ölmeyecekmişsin beni hiç bırakmayacaksınsanmıştım Denizim.. hanii yine şaka olsada kızz çocuğu ağladın işteee bak geri geldimama ben seni hep izledim.. Diye çat kapı gelmeni beklemiyor değilimde..

Çookkk özledim seni çookkk .... Duygularım okadar karışıkki.. sana ne söylesem ne anlatsam bilemiyorum.. ama tebessümle anıyorum seni Denizim.. haa Bugün yanınagelicemm.. uzun zamandır dertleşmedim kardeşimle.. Seni seviyorumm Rahat Uyu kardeşimmm.. Dostumm.. Aşkımm ....

2 yorum:

  1. sen ağlamadın ama ben okuyunca ağlak oldum resmen :(
    Pff ya acaip etkileyici :(
    Allah rahmet eylsin, belli ki genç ölüm :(
    En acı vereni de o olsa gerek, halbuki paylaşılcak,yaşancak o kadar çok şey wardı ki..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yorumunuz için arkaadslar ...Evet hayal dediğin gibi genç ölüm yaşanacak bisürü zaman anı güzel gğnler varken ayrı düştük ama o kara toprakta diye bedeni burda diye yok etmedim herzamn yaşatıyorumm.. Ruyalarıma girsin diye yalvarıyorum allaha Denizime :) Tekrar Teşekkürler

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı