27 Şubat 2009 Cuma

Yihuuuu Maça Gittimmmm

Blogcuummmmmmmmmmmm çokkkk keyifli bi akşamdı yaaaaaa sana hani maça gidemicem diye üzülerek bi yazı yazdım ya heh işte onu yazarken kardesim gelmezmi :)
dedi olmaz maça gelmelisin sensin olmaz hemen hazırlandım gittimm sesime dikkat ettim fazla bağırmadım :) hem maça Gitmenin hemde maçı almanın sevinci ikiye katlandı çifte kavrulmus fıstıkkkk gibiyiiiyim yaneeeee :) gerçe sinirlenmedimde değil :@ hakkımızı yediler yaaaaaaaa ofsayt dediler ilk Golumüzeeee :( Neyse Sonuç olarak aldık maçııııı Çooookkk Mutluyuuummmmmmmmm :)

8 yorum:

  1. madem gittin iyice bağırsaydın:)

    YanıtlaSil
  2. yaa bağırsaydım ses gitmiş şekilde dönerdim :$ Bugun toplantı var heheh adamlara ne dicem mazur görün az maça gittimde siz takılın ben bi ara anlatırım size :D

    YanıtlaSil
  3. Bence de maça gitmişken bağırmadan olmaz :)))

    YanıtlaSil
  4. Bağırdımm ister istemz bağırıyorsun zatennn ama yırtmamaya özen gösterdim :D 1bucuk saat sonra Toplantı var :( başım beynım şişecek yine :(

    YanıtlaSil
  5. gerçektten bağırsaydın beşiktaşlı olduğunu gösterirdin:)))

    YanıtlaSil
  6. Ne yani sen Benim gerçek beşiktaşlı olmadığımımı söylüyosuun Hıııhh :)
    Şaka Bi tarafa gerçekten sesimin kısılmaması gerekiyordu arkadaşlar hem Önemli bi toplantı hemde pazar günü yani yarın Tiyatro Provam var kısık sesle hiçbirşey yapamazdım.. elbette bağırdım gidip oraya bağırmamamk mümkünmüü o atmosfer bambaşka ama k..ımı yırtacak derecede bağırmamaya özen gösterdim...

    YanıtlaSil
  7. iyi bakalım.prova süper geçer ozaman inşallah

    YanıtlaSil
  8. maça gidip de bağırmamak olmaz..hele de inönü ye gidiyosan =)
    şu stadda maç izlemek en büyük hayalim..doğrum doğalı sempatim de var,hani biz olamasak beşiktaş olsun şampiyon..ama ne biz olabiliyoruz ne beşiktaş..umarım bu sene iki takımımdan biri şampiyon olur..

    kartal gol gol gol... =)

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı