31 Mart 2009 Salı

Kayıp Aranıyooorrrrrrrr

Dikkat Dikkat Kayıp aranıyor

Ruhumu Kaybettim eyyy ahali ruhsuz dolaşıyorum
Hiç bir şey Hissetmememin tüm sebebi ruhsuz olmammış
Aşağıdaki Ruhu Görenlerin Kulağından Tutup Bana Getirmeleri Rica Olunurr


(Tipi Kayık Biraz İdare Ediverinn )




E be Ruhum insan sahibesini terk edermiii ne hallere soktun beni
Ellere rezil rusva ettin milletin diline düşürdün gel temizle şu yaptığın pisliği lan :@
Aaaaaa yeter beee anasını satim kaçan sensin ortadan yok olan sensin azarları ben işitiyorum adaletmi bu bee :(
küstüm vallaaa gelip kapımda özürde dilesen çiçeklerde bıraksan kapıma Ih ıh affetmiiciiimmmm seni.. desemde inanma gelllll valla gel bugun son damla bardağı taşırdı RUHSUZSUN SENN HİÇ BİRŞEYDEN ANLAMIYOSUN SANA DAHA NE YAPAYIM
Dedi birileri :(

Eyyyy Ruh Sana Sesleniyorum Eğer Gelipde tekrar Bedenime benliğime Yerleşirsen 3 kere Kafama Vur Olurmu Aklım Başıma Gelsin ....



Yukarıdaki Saçmalıktan Dolayı verdiğimiz Rahatsızlıktan özür dileriz En Kısa zamanda Toparlanaciiizzzz Efenim saygılar Sevgilerrrr

10 yorum:

  1. Ruhsuz kardeşime bugün yolum düştü.
    Aman ruhsuz oldunmu ya ölüsündür ya da gaddar.İkisi de olma.Ruhunu çabuk geri çağır.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ya ölüsündür ya da gaddar

    Ben Herikiside değilim :( ama kardesim gibi gördüğüm insanın bana aşık olabileceğine ihtimal vermemiştim:( Ruhsuz oldum :D

    Yorum İçin teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bence de ikisi de değilsindir.Hoşbulduk.
    görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  4. Lucifer canım,
    Arkadaşın hayal kırıklığına uğramış. Senin ruhun, bence ne o yukarıdaki resim gibi şekilsiz ne de kayıp.
    Umarım halledersiniz mevzuyu birbirinizi kırmadan. Fena olmuş :(

    YanıtlaSil
  5. Ben de bazen kaybediorum ama biliyorum ki; dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı xD

    YanıtlaSil
  6. Aşkının karşılıksız kalması nedeniyle kişinin canının acımasına karşılık olarak, aşık olduğu kişinin canını acıtmak istemesiyle alakalı bir durum. Yani "Aslı'dır"ın da dikkat çektiği gibi senin ruhunla ilgili bir sorun söz konusu değildir kanaatimce. :)

    YanıtlaSil
  7. Aslı'dır ,HaYaL MeYaL ,Kerim
    Yorumlarınız İçin Teşekkürler

    Dimii Yaa Benim Miss gibin Ruhum Aynen Olduu Gibi yerinde O kendine baksın Hıhhh :)

    Gerçekten saolun Canımı sıkan bir konu oldu sanki can sıkan şeyler hiç yokmus gibi aslıdır dediğin gibi kırmadan halletmeye çalışacağım umarım başarırım:)

    YanıtlaSil
  8. Ben başaracağından eminim, belki biraz zamana ihtiyaç vardır.

    YanıtlaSil
  9. O kişi her kimse ruhunu etkilemeyi başaramamış, beklmediği bir durum karşısında da kalınca donmuş kalmış. O hale seninle birlikte ve tekrar eski haline dönmesi için hoşlandığı şeylerle beslemelisin. :))

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı