12 Mart 2009 Perşembe

Luzumsuzzz

ismi Lazım Olmayan Peşimi Bırakmakta Hala Zorlanan Şahsiyet Düngece O güzelim Uykumdayken Aradı benii.. En sinir Olduğum şeydir uykudaykenrahatsız edilmek Hayır onuda bırak gece telefon Çalınca Korkuyorumm aha Bişi Oldu Diyee.....

zııırrrrrrrrrrrrrrrrrr


Luci: Efendimm
İsimsiz: Beni Neden kabul etmedinnn Heeeee Niye Red Ettin
Luci: Off sen Kimsin bee
İsimsiz: heee Tanımazsın Tabiiii Vaaayyy Bee Hiç değerimiz Yokmuş Yazıkkk
Luci: Yaa Sarhoşsun Seninle Gece Gece Tartışma İçine Girmicem Tamammı
İsimsiz: uNutamadın diimiii oo Yunanlıyı Unutamadın
Luci: Offffffff Bi defol beeeee

dıııtt dıııt dııııttttttttttt.......

Yaa Seni red Etmemin sebeblerini Söylemişim.. Güzel Güzel Herdefasında Kalbini Kırmadan anlatmışımm Ne hala Peşimde Dolanıp duruyosun kendi kendine Senaryolar Yazıyosun Yok unutamadın yok bilmemneee Senii İstemiyoruummmm Senden HoşlanmıyorumVarmı Bunun Ötesi Yaaaaaaa Hadi Gece Sarhoştun Bişi Hatırlamadın Sabah Ne diye Arayıp Sinilerimi Zıplatırsınnnn Hayır Kendi Numarasından arasa Açmıcam :)

Luci: Efendim
İsimsiz: Yaa Lucifer Bişi Sorucam
Luci: yinemiii :S Söyle ama acele Et İşim var
İsimsiz: Düngece Benmi Seni aradım Senmi Beni aradın Arama kayıtlarında Varsında merak ettimm
Luci: Sen Beni Aradın Tammı Bittimii Dahasoracağın Soru varmı
İsimsiz: Yaa Özür dilerim Sarhostum Bişi Hatırlamıyorum
Luci: Oke Hadi Bye
İsimsiz: Heeee Lucii Son Bişii
Luci: Neeee
İsimsiz: Allahhh Seni Bildiği Gibi Yapsın Tammııııııı Şimdi Byeee

dıııtt dııtt dııttttttt....

Neydi yani Şimdi Buu.. Sana Ümit Vermemişim sana Yüz Vermemişim Seninle adam yerine Koyup Muhattap Olmamısım Yüzüne Bile bakmamışım Hala Neyin Peşindesin Sen yaaaaaa ....

Allahıımmm Şu Garip Yaşantımdan çevremden Kurtarr Beni Yareeebbiimmmmm

4 yorum:

  1. İsimsiz: Allahhh Seni Bildiği Gibi Yapsın Tammııııııı Şimdi Byeee

    Kedi uzanamadığı ciğere pis der misali, bu şekilde intikam almaya çalışmış anlaşılan. :D

    YanıtlaSil
  2. Sanırımmm ama Sinirlerimi zorluyor :) Bi erkeğin uyuzda olsa basitte olsa hoşlanmasamda gururunun kırılmasını istemediğimden güzellikle anlatmak istediğimden kaynaklanıyor galiba

    YanıtlaSil
  3. Sanırım durumu en iyi özetleyen iyilikten maraz doğar sözü olacaktır. İnsanlar bazen kırmak istemeseler de, karşılarındakiler başka seçenek bırakmayabiliyor ve kişi bir yere kadar sabrettikten sonra, bir noktada patlayıveriyor.

    Allah kolaylık versin, ne diyeyim. :)

    YanıtlaSil
  4. Haklısınnn :)İyilikten Maraz Doğar

    Saolll :)

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı