16 Mart 2009 Pazartesi

Rezillikkkkkkkkkk

Bir Mail geldi Bakayım dedim benim maynakkk Kankam'danmıs Neyse hızlıcana Okudum maili 3 tane isimmi yazın öyle bişi diyodu bende yazdım birşeyler yolladım... Neyse Maile doğru düzgün bakim dedim (anlamadım ne olduğunu)anammmmmmmmmmm !! Oda nesiiii Mailde O 3 kişi varya meğer arzuladığınız 3 isim yazıyormuş sonundaaaaaa : ben tabi Dumurrr ve bu yazdıklarınnn Arkadaşına Gidiyor mail Olarakkkkkk tam telefona sarıldımm Kanka Arıyorr...


Kan: hahahahahhahahaha
luci: gÜLMEEEEEEEEE
Kan: hahahhahah Ayyy Koptumm
Luci: Lannn Gülme Çok Pis Dalarım sana Haaaa:@
Kan: Tamam Kanka Kızma ama.. puhahahahha
luci: Bak Damarıma Basıyosun Abartma yaa aaaaa
Kan: Beni Arzuladığını Bilmiyordum Bebeğim
Luci: Offffffff Ben Onu Okumadan yazdım ama yaaa :(
Kan: heheheh olsuunnn Banane Elimde Kanıtın var
Luci: Tamam Nekadar istiyosunnnnnnn
Kan: Şimdilik Bişi istemiyorum ilerki zamanlarda Düşünürüz Buluruz Mutlaka
Luci: Adiiiiiiiiiiiii
Kan: Şiiiiii benimle iyi Geçin
Luci: Offf Hadi Kapat :(


böööööööhüüüüüüüüüüü

2 yorum:

  1. Bu bana, benim kankalarımı hatırlattı. Biz de bir birimize bu şekilde şantaj yapıyoruz. Ama konu bu şekilde değil tabi. :D

    YanıtlaSil
  2. ehehhe Yaaa Artık 1 sene Boyunca Güler Bu duruma :D Yandım bennnnn :)))

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı