3 Mart 2009 Salı

Yaz Gelsin Huuleeyyynnnnn

artık yaz gelsin yaaa !!!!! Sabahları Kıçım dona dona İşe gitmekten aksamları yine öyle bıktım valllahi.. bide kapalı havalar insanın psikolojisinide etkiliyo anacım yaa böyle bi depresyon içerisindesin ağlayasın, zırlayasın var sinirlisin ,uyumak istiyosun falan yani ben öyleyim sizi bilemiciim :) sonracıma paspal oluyosun içinden hiiiçç süslenmekgüzel ,güzel şıkır şıkır giyinmekte gelmiyo eline ne geçerse giyiveriosun.. amann beni ısıtsında abiii güzel olmus çirkin olmuş farketmes anasını satim modundasın..

sonracıma Yürümekten nefret eder oluyosun ki ( ben çook severim yürümeyi) akşamları terasa Çıkıp yıldızlara bakmayı özledim :( Bu soğukta Çık çıkabilrisen terasa yiyosa :) eğlenemiyosunda yaaaa Dışarı Çıkıp hayde hobereyy Kopalım bugece gelsin sazlar oynasın Yağuşuklular :D böyle bi durumda olmuyo, hiç bişi yapasım yokk Ev fırın gibi olsun kedi gibi mayışim ben kimse dokunmasın bana istiyorumm.

Ama Çok özledim ben yazı yaaa negüzel Böyle Sıcak sıcak ohh gez, dolaşş, eğlen. kalın kalın giysiler giymek yookkkk.. Akşamları sahilde istediğin kadar Yürüüü Terasına Çık al Eline biranı Yıldızlara bakk (duygusal moddaysam şarap tercihimdir) sonracıımaa denizzzz ahhh ahh :) deniz kum, güneş, üçlüsü ohh uzancan bölee güneşe karsı deniz ordan foşur foşur dalga sesleriylenn elindede karpuuzzz ehehehhe :) Kulağında Kulaklık.. Yada akşam keyfi olarak Denize karsı Rakı Balık beyas Peynürr Rokaa kavun Karpuzz Ohhhh anamm Canıım Çektii :S Despina Teyzemi özledim yazın Ada negüzel Oluyor Rakı balık keyfi en güzel orda Çıkıyo.. iştee Bide açar O Nikos Vertisten ''Ti Lathos Ekana'' Parçasını Bi Onların havadan Bi Bizden Bi sirtaki Bi kasap Havası derkenee Bi bakmışsın çakır Keyfiii Ohh.. Daha Sayabileceğim bisürüü Güzellik..

Heeee Kötü Yanlarıda var tabee Öğlen saatinde Güneşin Tam tepede Olduğu zamanlar dışarı Çıkmak tiksinçtir.. Böle Terlersin Vıcık vıcık, Toplu taşıma Araçları İğğğğğrennçç Kokar Falan Fişman.. Ama Güzeldir Yaz beeee İnsanın Psikolojisi düzelir.. neşeli Olarr Sonracıma Aşık olarrrr diimiiii :)

Aşk mı ?? Aşk demişken Ben Aşık Olmak istiyooruummmmmmmmm :(



Edit Neyim: Unuttumm yaz Gelirse İtalya'ya İtalyan Kankamın yanınada Gidicem :) oOOHHHH

3 yorum:

  1. ohhh oohhh yaz gelse de aşık olsak o halde :D

    YanıtlaSil
  2. ehehehe yaz gelmedende aşık olmak istiyorum ama yok anacım neerdee :D

    YanıtlaSil
  3. Müjde sana; havalar ısınıyormuşş.

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı