4 Haziran 2009 Perşembe

İşsizzz

Artık Radikal kararlar almanın zamanı geldide geçiyor lucimmmmmmm diye kendimi yiyip bitiriyodum yavaş yavaş alıyorum sanırım...

İşimin Yoğunluğundan buraları terk ettim yine ama artık Yoğun Değilim Çünkü Yoğun olucak Bir İşim yokkkkkkk... İşten ayrıldım artık Tak ettirdiler canıma dayanamadımm baslarım böyle işin gücün içine dedim vee bitirdimmm iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum şu zamanda iş bırakılırmıymış mış mış bilmem neler miş miş diyenlerde çoook evet kardesim şu zamanda iş bulmak zor olabilir evet herkes iş için yırtınabilirrrrr ama kardesim ben bekar adamım ev geçindirmiyorumkiii aksam elime bakan çoluk çocuğum yokk hemm belkii benim yerime alıcakları kişinin paraya daha çok ihtiyacı vardır diimiiii bide olaya böyle bakınnn

neyse sonuç itibariyle bende işsizler sınıfındayım uzun süredir dinlenmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyordum işten ayrılır ayrılmaz bikaçgünlüğüne kaçtım biyerlere sonra döndüm evime havalar iyice ısınsın yine kaçarım... bu iş beni ailemden çevremdekilerden koparmıştı son zamnlarda iş ev arası mekik dokuyordum biraz aileme zaman ayırmam gerektiğini düşündüm

kendimi sevgilisinden ayrılmıs gibi hissediyorum tamam işimde huzurlu değildim ama çalısmayı seven biriyim :( evde durmak bana göre değilll devamlı kendime bişiler icaat ediyorum annemde az değil hani fırsattan yararlanarak bana dip köşe nere varsa silip süpürttürüyo hal kalmadı anacım yaa temizlik yapmaktan şimdide fırsat bu fırsat mutfağa gir bakem bikaç kap yemek yapmasını öğren ilerde aaaaaaaaaaaa nebiçimmm anan varmıs hiç bişi öğretmedilermii sana demesinler ucu bana dokunuyo evladım bugun banaysa yarın yaptığın kendine gibi bilimum şeyler sıralıyo işteeee

amannnnnnnnnn nebilim herşeyin hayırlısı diyelimmm bu yazı dahada uzuyacak gibiydiii çoook doluyum çoookkkkk oyüzden hepsini bigünde tüketmeyelimm diimiiyyyy :)

sizleri çookkk özlediimmmmm bunuda bilinnn :)

6 yorum:

  1. bşzde seni özledikk :( İşten ayrılmana üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  2. nasılda benziyor son yaşadıklarımız birbirine
    :)))

    YanıtlaSil
  3. İyice bir kafa dinle, bulursun bir şeyler. Gerçekten de şu anki rahatın tadını çıkar, sonra yorulacak bir sürü şey çıkacak karşına, bak inan.

    YanıtlaSil
  4. HaYaL MeYaL herşeyin hayırlısı diğelim canımm demekki böyle olması gerekiyormuş :))

    n!L Diimiiii yaaaa bende farkettimmm :))

    Aslı Canıımm benim haklısın vallaaa :) Tadını Çıkartmam lazımmm

    YanıtlaSil
  5. Tekrar geri geri dönmen ne güzel. :) Mutlu olmadığın bir işi yapmak, iş yerinde çalışmak en büyük eziyettir kendine. Doğru karar verdiğine inanıyorum. Yeni iş bulmadan önce hazır yaz mevsimindeyiz tatilini yap, sonra hayırlısıyla iş de bulursun. :)

    YanıtlaSil
  6. Olaya iyi tarafından yaklaşayım ve yeniden yazılarını okuyabileceğimizden mutlu olduğumu belirteyim. :)

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı