18 Mart 2010 Perşembe

Sigara,İzlenim.Deneyim,Eylem SEÇ BEĞEN AL..

Geçenlerde Sigarayı Bırakma Eylemine Giriştim (ki hala eylemdeyim)
Bu eylem Süresince bir kaç izlenim mi desem deneyim mi desem işte öyle bir şeyler yaşadım

Efendim Sigarayı Bırakmak istiyorum Feekatt bırakamıyorummmmmm
Diyorsanız ..

Öncelikle Beyninizden BIRAKAMIYORUM ‘u atın hemen derhal şiddetle
Attınızmıı ? Güzellllll

Sonra Kesinlikle ilk birkaç gün yada hafta Sigara İçen eş dost akraba sevgili arkadaş her ne mahlukatsa görüşmeyin çünkü Direkt olarak Onlar sigara Yaktığında Sigara Yakma Eyleminde Bulunuyorsunuz ki Yakıyorsunuz 2 Günlük Eziyet Boşa Gitmiş Oluyor (denendi :) )

Çevrenizdekileri Uyarın Abuk sabuk Davranıp Kırıcı Olabilirisiniz Agresifim Çünkü.. Bu sıralar Sinirliyim Çünkü.. Şekerim Sen Bu hallerime Bakma Çünküler’le Önceden Konuya Girinki Beklenmedik Etki Tepki Kriz Karşısında Şoka Moka Kırılmaya karşı Önlemleri Olsun

Bunun İçinde Bi çare Var Baktınız Sigara Yakmak istiyorsunuz Ama Direniyorsunuz
Ve İyice Sinir Kat sayıları Yükselmeye Başladı Teklike Çanları Çalıyor ( dıırınt dırııınt dıırıtın dııı) Atıverin Ağzınıza Bi parça Çikolata hem ağzınız Dudağınız Boş Kalmasın Hemde Mutluluk Hormonlarınız Çalışsın

Ammaaa Bu İşi Pekte Abartmamak Lazım aman ağzım boş kalmasın aman efendim sigara aklıma geldikçe cips çekirdek çikolata şeker kek börek çörek yiyim derseniz
Buseferde Kiloları Kafaya Takarrrrr Depresyona Giriverirsiniz Maazallah

Spora odaklayın kendinizi koşuya Çıkın nebilim onadamı fırsat yok aç Kibariyeden Tepeciklimi kuruçaylımıı aman allahhh yandaaannn hooppppp göbecikleri attırıverin :) buda işe yarar :))
kendinize icatlar çıkartın devamlı sigarayı bıraktım sigarayı bırakıyorum psikolojısiyle gezmeyin unutamassınız mesela ben gittim ip neyim aldım basladım eşe dosta çoluk çocuğa atkı örmeye amannn şukadar olsun sigara yakarım amann bikaç sıra daha öreyim yakarım diye diyee zaman geçirdim işe yarar oldu sanki :))

Ve Bütün Bunların Sonucunda Birşey daha Fark edeceksiniz

Sabah Kalktığınızda Ağzınız Çamur gibi Olmayacak Yada Küllük Gibi Kokmayacaksınız :))
Gece Öksürükleriniz Azalmış Olacak Yürürken daha az Nefes Nefese Kalıcaksınız
En Önemlisi herzaman Beğenerek Yediğiniz Yemeğin Tadının Lezzetine varacaksınız daha Bi tatlı Daha Bi lezzetli gelecek yedikleriniz :))

Benden Şimdilik Bukadar ... :)))

7 yorum:

  1. heh aferin bırak o sigarayı cüzzamlı ablan bile bıraktı şekerim :)

    seni küllük olarak görmek istemiyorum hadi bakalım come on baby :)

    canlan biraz, kıpırdan bahar geldi :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba... geri mi döndün yoksa? sevindim canım. :) gerçi ben fazla giremiyorum bu aralar yine. hehe.

    YanıtlaSil
  3. afewrin, bırka tabi sigarayı, sigara iğrençtit (hayal meyal) :D

    YanıtlaSil
  4. luci, adresim değişti yenisini ekle bakalım :)


    www.ucuncubasamak.blogspot.com

    bek
    ri
    ya :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bıraktım ben de :)) Sen ne alemdesin?

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ya kafam karıştı, en son yine ben yazmışım, aynı şeyi iki kez yolladım diye yorumumu sildim.
    Merak ediyorum, ne durumdasın, haber uçur hadii :)

    YanıtlaSil

Sende Taşla Şu Şeytanı